jueves, 18 de septiembre de 2014

El que em ve de gust

Trobo que és important tenir clar què volem a la vida.No tot el que volem és bo per a nosaltres. a vegades, desitgem unes coses i al cap de poc temps unes altres i al final nosaltres mateixos  no sabem el que volem. Per això és important descubrir què és el que realment ens farà feliços, perquè sinó, pot ser que aspirem a un objectiu (per exemple donar-ho tot per un objectiu professional) i al final acabem decepcionats perquè hem vist que realment no valia tan la pena... Però trobo que una cosa sí que si val la pena lluitar, i és l'amor.Estimar els altres, ser humils, ser pacients amb els que ens envolten, no voler tenir sempre la raó, ser comprensius, ser lluitadors,etc. Seràs feliç quan estimis, quan estimes més els altres que a tu mateix. És la única manera i per estimar s'ha de ser humil i cedir.
 
A vegades ens deixem portar pels sentiments, pel que ens ve de gust a nosaltres i no el del costat.. També trobo que no hem de ser persones reactives, és a dir, quan em van bé les coses estic bé però quan algo em fa patir o no em surt estic enfonsat i per tant és important ser sòlids i tenir clar què volem ser.
 
A quí entra en joc molt, la perseverància i la lluita.Només el que lluita aconsegueix el que vol i només el que costa de debò val la pena...Siguem forts en les nostres ideals, en les nostres aspiracions i no ens desanimem quan les coses no ens van bé. I si ens desanimem, siguem tossuts fins al final,pas a pas,gota a gota.Lluitem sino només per avui.Avui faig tot el que puc i demà ja serà un altre dia...

Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario